środa, 14 sierpnia 2013

Selena + Austin i Ally

Hej ! Sorry ,że tak długo nie pisałam ale nie miałam zbyt dużo czasu  bo na początku zakończenie roku, wakacje i znowu rozpoczęcie roku, ZAKUPY ! Więc postanowiłam napisać post tak jak na moim blogu o HoA ale na nim wcześniej napisałam o 3 czy 4 dni.... Może przejdźmy do Seleny. No więc ma nową piosenkę nie całkiem nową z miesiąc temu dodaną ale spoko, jak dla mnie to jest nowa. Ja już mam ją na telefonie i cały czas prawie ją słuchałam ale mi się już trochę znudziła.... A teraz dam wam piosenkę, wraz z teledyskiem....
Oto ona:

I jak ? Fajna? A  macie już książki do szkoły, lub przybory ? Ja mam tylko zeszyty, ale to szczegół.... A co do notki to nwm kiedy pojawi się kolejna, jutro na pewno nie, ale może za parę dni ale jeszcze nie jestem pewna na 100... I jak dobrze mineły wam wakacje? Byliście gdzieś >??? Ja byłam całe wakacje w domu, ale to szczegół... Szkoda ,że tak szybko mineły przed chwilą był początek a teraz konie :( Szkoda :((( Ale co poradzę takie życie... Albo spadające gwiazdy... Widzieliście ? Ja tak ponad 20, leżałam z siostrą cioteczną na środku kostki na materacach. Byłyśmy na dworze może do 23:30, gdzieś tak. Było na początku zachmurzone trochę ale potem było widać coraz bardziej i bardziej... Podobały się wam wakacje ? Mi nawet, nawet.. Teraz jest aktualnie 23:27. A  prawie codziennie siedzę do 02:30 lub do 03:30 z moją siostrą cioteczną.... A wy do której nie śpicie ? O czym tu jeszcze napisać...Hmmm ? Wiem ,że dziś się rozgadałam znaczy rozpisałam ale to dlatego ,że długo nie pisałam i mam teraz dużo do opowiedzenia. O wiem ! Teraz co sobotę lecą nowe odcinki Austina i Ally. Boże ten serial jest fajny, Austin będzie z Ally ale zerwą. :((( Ale w jakimś innym odcinku Austin sam wymyśli piosenkę która jest o Ally. <33 Bym chciała żeby byli razem, a wy ? Jak będą razem to będzie EXTRA !!! To było słodkie jak on zaśpiewał dla niej piosenkę <3 O czym tu jeszcze ? Hmmm ? Szkoda ,że już koniec wakacji, co nie ? I na sam koniec gif z Austina i Ally.


A i ta piosenka co Austin śpiewa dla Ally:


To takie słodkie <33 OMG !!! Ona tak się patrzy na niego a on na nią w takim jednym momencie.... Aaaaaa.... chyba oszaleje !!! Oni powinni być razem <3
To chyba tyle, wkońcu się opanowałam ! Więc napisze za pare dni ale jeszcze nie mam pewności kiedy.

Pa

Agaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz